Rijeka, 01.12.2012.

Doručak za žene

U hotelu Neboder u Rijeci se 01.12.2012. održao još jedan Doručak za žene.

U ugodnoj atmosferi i uz slastan doručak žene su se mogle opustiti, popričati sa prijateljicom, ali i naučiti nešto novo i primjenjivo u životu. Predavanje na temu 'Novac, naša stvarnost i svakodnevnica' održala je gđa. Biljana Malović, dipl.oec. iz kršćanske udruge Fokus. Glavni cilj predavanja bio je naučiti raspolagati novcem slijedeći Božje principe. Tako, primjerice, ako Boga smatramo vlasnikom, a sebe upraviteljem novca kojeg posjedujemo, naše poimanje novca postaje sasvim drugačije – novac trošimo pažljivije, a i lakše nam ga je darovati. Slijedili su i praktični savjeti kako pravilno raspodijeliti novac za naše potrebe, obaveze i želje te kako se izvući iz dužničkog ropstva.

Glazbeni gosti bili su Haidy&Maasej Kovačević i Peter Baghat koji su publiku oduševili izvedbama tradicionalnih kršćanskih i egipatskih skladbi.

Dijelili smo i prigodne poklone, ovaj puta mirisne medenjake koje su izradile same volonterke udruge Doručak za žene.

Posebno značajno mamama s manjom djecom bila je i mogućnost da svoju djecu za vrijeme događanja ostave na sigurnom. U suradnji sa Strukovnom udrugom Portić organizirano je čuvanje djece starije od 3 godine. Nadamo se da će se ta suradnja nastaviti i u budućnosti.

Rijeka, DORUČAK ZA POČETAK DANA

Osamdeset žena za stolom u »Neboderu«

Udruga »Doručak za žene« Rijeka u Hotelu »Neboder« organizirala je drugi ovogodišnji doručak za žene na kojemu se okupilo 80-ak sudionica. Žene s riječkog područja odazvale su se pozivu ove udruge, povele svoje prijateljice, a djecu ostavile u igraonici, također u organizaciji i na trošak ove Udruge, a sve to kako bi, kako su kazale, predahnule od užurbane svakodnevice uz druženje, glazbu i tematsko predavanje. Svaki put tema predavanja zasnovana je na biblijskom principu, a jučer je na temu »Novac, naša stvarnost i svakodnevica« govorila Biljana Malović.

Izaći iz svakodnevne vreve i meteža... Imati vremena za sebe i druge, baviti se novim mislima, razgovarati s drugim ženama... Kako bi se ovim potrebama izašlo u susret, u Švicarskoj je 1983. godine nastao pokret Doručak za žene, koji se vrlo brzo proširio po Njemačkoj, Austriji i drugim europskim zemljama, a već se više godina organizira i u Hrvatskoj, odnosno u Zagrebu i Rijeci. (B. S.)

Preuzeto s portala Novog lista

Zagreb, 20.10.2012.
Doručak za žene

U zagrebačkom se restoranu "Palfi" već tradicionalno održao "Doručak za žene".

Lijepo uređena sala i 135 okupljenih žena različite životne dobi, različitih profesija i interesa  bio je dobar znak za uspješnu realizaciju projekta. Nakon uvodnih riječi dobrodošlice Petre Malović, prof. Ljiljana Kristo je svoju životnu priču  vrlo emotivno podijelila s okupljenima. Tijekom ugodnih međusobnih druženja kroz razgovor, doručak i kavu, atmosferu je dodatno "zagrijala" glazbenica Lela Kaplowitz. Svojim specifičnim glasom, temperamentom i osobnim interpretacijama svjetski poznatih gospel hitova oduševila je sve prisutne koji su zajedno s njom i zapjevali i zaplesali. Zatim nas je na razmišljanje potaknula gospođa Svjetlana Mraz predavanjem na temu "Neispunjene želje, ispunjen život". Na duhovit i jednostavan način pozvane smo na promišljanje istog.

Susret je završio oko 12 sati, a prisutne žene nisu sakrivale zadovoljstvo i oduševljenje onime što su toga lijepoga jutra doživjele kroz međusobna druženja. Trud organizatora se "isplatio" i vratio kroz nešto nematerijalno – sreću!

Davorka

Rijeka, 13.10.2012.

Predavanje: 'Usudi se pridružiti revoluciji ljubavi'

„Neću više samo promatrati i ništa ne činiti. Ja sam dio revolucije ljubavi.“

13. listopada, 2012. u Maloj dvorani Centra Zamet u Rijeci održalo se predavanje na temu „Usudi se pridružiti revoluciji ljubavi“. Predavanje u organizaciji udruge Doručak za žene održala je Edita Turinski.

Edita je izložila svoj osobni doživljaj knjige pod nazivom „Revolucija ljubavi“, poznate američke spisateljice Joyce Mayer.

Iako je predavanje bilo protkano savjetima spisateljice, koja, primjerice, potiče čitatelje da nesebično darivaju ljubav izazivajući time reakciju da i sami budu voljeni i na taj način budu dio revolucije ljubavi, Edita na primjerima iz vlastitog života pokazuje da je takva revolucija moguća.

Na kraju predavanja nam je, baš kao i sama spisateljica Mayer, uputila poziv da se priključimo revoluciji ljubavi, tako što ćemo donijeti odluku da ćemo živjeti suosjećano i odricati se izlika da tako ne živimo, ustati protiv nepravde i posvetiti se jednostavnim djelima Božje ljubavi.

Zagreb, 23.09.2012.

Rasprodaja

HVALA SVIMA koji su sudjelovali u današnjoj rasprodaji bez obzira da li su prodavali, kupovali, pomagali, čistili... Nadamo se da ste zadovoljni s odjećom i obućom, igračkama, knjigama, nakitom... Bilo je zaista povoljnih stvari i s obzirom da financijska kriza nikako da prođe vjerujemo da vam je bilo korisno. Nije bilo kiše već sunce i vjetar pa se sve odvijalo vani, ispred Centra za kulturu i obrazovanje Susedgrad. Rasprodaju smo organizirale po prvi, ali nadamo se ne i zadnji put. Možda preraste u tradiciju pa postane proljetna i jesenska rasprodaja kao što se i Doručak za žene održava dvaput godišnje. Ako imate kakvih komentara, primjedbi ili prijedloga slobodno nam javite da sljedeći put bude još bolje.

Rijeka, 09.06.2012.

Doručak za žene sa sestrom Terezom, časnom sestrom na skateboardu

9. lipnja 2012. u restoranu „Gardens" u Rijeci održan je Doručak za žene. Restoran je do posljednjeg mjesta bio ispunjen ženama koje su došle poslušati predavanje sestre Tereze Zukić pod nazivom 'Kako tvoj život može postati uzbudljiv'.

Sestra Tereza, kćer poznatog nogometaša, a i sama bivša sportašica, svoju je sportsku karijeru zamijenila duhovnim pozivom. Koristeći svoj sportski talent, naučila je voziti skateboard i tako se približila mladim ljudima i pomagala im upoznati Krista. Njezina slika na skateboardu obišla je svijet te je ubrzo je postala senzacija u Njemačkoj, gdje je danas tražena govornica, trenerica menadžera i skladateljica mjuzikla.

Sestra Tereza je na Doručku za žene u Rijeci pričala o uzbudljivom životu koje započinje kada postanemo prijatelji samima sebi. Još jedan ključ uzbudljivog života leži u našem stavu prema Bibliji kao Božjoj Riječi, koju ne treba samo čitati nego ju treba živjeti. Treći je ključ ljubiti Boga. Što je čovjek više puta zaljubljen, to će i pozitivnije djelovati. Na koncu, čovjek treba znati opraštati. 'Ako oprostimo onima koji su nas uvrijedili, naš odnos prema Bogu postat će uravnotežen. Bog može sve oprostiti, jer on sve razumije.' naglasila je s. Tereza, koja je svojim iskrenim i praktičnim savjetima oduševila žene na Doručku.

Doručak su glazbom uljepšali Lela i Joe Kaplowitz, poznati jazz glazbenici, koji čine dio Lekap quarteta.

Kornelija

Crikvenica, 19. - 20.5. 2012.

"Divno proveden vikend u ženskom društvu"
U subotu ujutro, po krasnom sunčanom danu, krenuli smo iz Zagreba i ubrzo stigli u još sunčaniju Crikvenicu. Nakon upoznavanja i pića dobrodošlice, slijedio je smještaj u lijepe sobe, šetnja uz more, pa kavica na terasi restorana na obali. Uživancija! U ugodnoj atmosferi, poslije ukusnog ručka, čitala se Biblija i analizirala su se pojedina poglavlja. Za mene - pravo otkriće! Zaista sam uživala. Na večer je bilo druženje u kreativnoj radionici. Naime, radili smo (i uživali) shabby. Bilo je vrlo zabavno i opuštajuće, a na kraju i interesantno pogledati uratke , koji su, iako rađeni istim materijalom, ipak odavali identitet svake od nas. Oba dana se nije moglo odoljeti moru i njegovim čarima - pa je bilo sunčanja , čak i kupanja na samo 17 stupnjeva C. U nedjelju, nakon ručka, slijedio je povratak u Zagreb, začinjen krasnim izletom kroz NP Sjeverni Velebit. Posjetili smo nezaobilazno Krasno sa njegovim Svetištem i siranom, te se uputili prema Kuterevu pogledati (male i velike) medvjede (što je posebno razveselilo nekoliko dječaka).
Weekend je bio odlično organiziran i osmišljen svaki trenutak . Od lijepog smještaja na samoj obali crikveničke plaže, čitanja Biblije, kreativne radionice , preko ukusnih objeda do nezaboravnog druženja.